czwartek, 1 maja 2014

Lovely - perełki do paznokci "manicure kawiorowy"

Autor: Karolina o 18:54
Dziś zaczęła się majówka, więc pomyślałam,że poszaleję troszkę z pazurkami. Ok. 2 tygodni temu kupiłam perełki do paznokci z firmy Lovely. Do tej pory użyłam ich raz, więc pokażę wam co wyszło mi tym razem :)

P.S. Nie mam we krwi zdobienia paznokci, więc nie wygląda to zbyt genialnie ;)

Dziś użyłam:






Perełki bliżej wyglądają tak:



Kupiłam je zachwycona zdjęciami w internecie. Cóż... troszkę się zawiodłam :( Pazurki pomalowałam fuksjowym lakierem Essence (ehhh... nawet moje buty ślubne były w tym kolorze - I LOVE IT). Perełki przykleiłam do bezbarwnego lakieru, tzn. perełki przesypałam do małego pojemniczka do którego włożyłam palec. Kuleczki musiałam delikatnie docisnąć do płytki.

Moje wypociny wyszły tak:




Sam efekt może i jest fajny, jednak nie utrzymuje się długo. Kolorowe perełki po każdym myciu rąk powoli traciły kolor,aż w końcu zrobiły się srebrne :( Mało tego cały czas je gubiłam. Raz przez przypadek zjadłam jedną podczas jedzenia muffinki. Przerażająco roztrzaskała mi się w zębach. Także mogę z pełną odpowiedzialnością napisać,że kuleczki są bardzo gorzkie :D Próbowałam pomalować je utrwalaczem mając nadzieję,że pomoże to je dłużej utrzymać na paznokciu, jednak i przy tej próbie perełki traciły kolor. 

Manicure kawiorowy wygląda bardzo fajnie, jednak nie jest trwały - daję mu jeden dzień, może i krócej, więc radzę go zrobić przed samym wyjściem. 

Szalonej i słonecznej majówki :) :*

9 komentarze:

Turkusoowa pisze...

niestety manicure kawiorowe to niewypał,ja sobie nie wyobrażam takich wypukłych kulek u siebie...

Joanna pisze...

Ja jeszcze nie miałam takich kulek, ale mam nieodpartą chęć wypróbować!

Revelkove Love pisze...

Czaiłam się na te perełki i w końcu nie kupiłam.. i żałuję, bo miałabym za pół ceny :P Chciaz w sumie i tak nie są jakieś mega drogie :P

Karolina pisze...

Ja mam podobnie :) Mimo negatywnych opinii jak na coś się uprę to i tak muszę kupić :)

Karolina pisze...

Nie są drogie, ale zdecydowanie odradzam perełki Lovely.

Karolina pisze...

Na pewno nie ułatwiają prac domowych, zaraz sie kruszą, odpadaja. Ja już ich więcej nie kupię!

Revelkove Love pisze...

Czyli jednak nie mam co żałować, że nie kupiłam :)

Maria Mackiewicz pisze...

Och daję głowę że odpadły by mi w 5 min :((

Allaboutourbeauty pisze...

Nigdy nie robiłam takego mani z ''kawiorku'', ale wątpię żeby u mnie przetrwał :/

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review