wtorek, 20 maja 2014

Razowy Kwas Chlebowy - kampania STREETCOM

Autor: Karolina o 20:11
Wszem i wobec oświadczam,że znów zostałam ambasadorką :) Tym razem ze Streetcom będziemy testować, smakować i próbować Razowego Kwasu Chlebowego :)


Paczka będzie dość obfita, więc będzie co testować z przyjaciółmi :)

A w paczce znajdę:



Dla mnie:
  • Przewodnik Ambasadorki,
  • 2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego,
  • 2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym,
  • 2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym.
Dla moich znajomych:
  • 9 butelek 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego,
  • 4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym,
  • 4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym,
  • 17 ulotek dla znajomych.

Sporo tego, prawda? :)

Mój mąż też się cieszy, mówi,że w końcu i on będzie mógł coś przetestować :)

Naturalne źródło orzeźwienia

Razowy Kwas Chlebowy to naturalny napój gazowany, który powstaje wyłącznie z najwyższej jakości składników ‒ krystalicznej wody oraz słodów: żytniego i jęczmiennego. Nie zawiera konserwantów, nie jest sztucznie dosładzany i barwiony. Nawet gaz jest w nim naturalny. Niepowtarzalny smak zawdzięcza złocistym zbożom oraz naturalnym sokom owocowym: żurawinowemu i śliwkowemu.

Także za parę dni podzielę się z wami moimi odczuciami :)

3 komentarze:

Revelkove Love pisze...

Ja też sie dostałam - no to będzie testowanie i recenzowanie :)
Miłego smakowania :D

Sprawdzone.pl pisze...

Też się dostałam,ciekawe kiedy przyjda paczki, bo na stronie streetcomu nie ma zakładki forum i nic nie wiem ;/

Renata pisze...

Gratulację i miłego testowania..Nie piłam jeszcze tego napoju,jestem ciekawa jak smakuje.

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review