sobota, 26 kwietnia 2014

Sól do stóp Forte Sweden On Line

Autor: Karolina o 14:06
Dziś napiszę o kosmetyku do stóp, a konkretnie o soli z firmy Forte Sweden On Line.

Od producenta:
Sól do stóp o zapachu lawendy.
Pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatych w makro- i mikroelementy: mangan, chrom, miedź, kobalt. Wyciąg z lawendy działa antyseptycznie i zmiękczająco. Ekstrakt z mleczka bawełnianego skutecznie wygładza i regeneruje suchą skórę stóp. Wyjątkowy zapach lawendy ukoi Twoje zmysły i zapewni uczucie odprężenia.
  - Wygładza zrogowacenia
  - Zmiękcza skórę stóp
  - Odświeża i tonizuje
Sposób użycia: 1 nakrętkę soli wsypać do naczynia z ciepłą wodą.





Uwielbiam dbać o moje stopy. Lubię kiedy ładnie pachną, są mięciutkie.  Próbowałam już wielu kosmetyków do pielęgnacji. Czyżby jakiś fetysz…? :) Tak szukając czegoś odpowiedniego dla mnie trafiłam na sól do stóp z Forte Sweden On Line. On Line daje nam możliwość wyboru z pośród 3 wariantów: sól do stóp z olejkami  eukaliptusowo – miętowymi, która przynosi ulgę zmęczonym i opuchniętym stopą,  sól do stóp o zapachu pomarańczy, która rozgrzewa, zmiękcza skórę stóp,  odświeża i sól o zapachu lawendy, która wygładza zrogowacenia.

Ja zdecydowałam się na tą ostatnią.

Słoiczek ma 750g.

Soli używałam przez całą zimę, raz w tygodniu, aż do teraz.
Co o niej myślę? Sól na pewno szybko zmiękczała skórę stóp, także po jakiś 10-15 minutach można było bardzo łatwo usunąć naskórek. Moje stopy były zrelaksowane i opuchlizna po całym dniu na nogach jakby mniejsza. Skóra wydawała się być miększa.  Sól ma grube ziarenka, ale to nie jest żaden problem, ponieważ bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie, która delikatnie zabarwia się na fioletowo.
Sól ma dwa malutkie minusiki (które przy tym jak sól działa są kropelką w morzu): zapach soli prosto ze słoiczka jest okropny (po wymieszaniu z wodą nawet przyjemny), choć moje koty są nim zachwycone.  Kiedy moczę stopy one są moimi wiernymi towarzyszami :), sól farbuje, pozostawia na stopach cieniutką warstwę „farby”, miska też po użyciu nadaje się do umycia mleczkiem.

Podsumowując:  Mogę dać bez problemu ocenę 4+ i nadal będę wierną fanką :)


6 komentarze:

Joanna pisze...

Nigdy nie miałam tej soli, ale może się skuszę, bo idzie lato i trzeba zacząć dbac o stopy :)

Karolina pisze...

Trzeba, trzeba :)

Renata pisze...

Sól do stóp?ooo nie słyszałam,nie widziałam,muszę koniecznie spróbować bo uwielbiam sole:)

Karolina pisze...

Ja lubię sole tylko do stópek :)

Revelkove Love pisze...

Ja używam soli do kąpieli, a do stópek to w sumie też fajna sprawa.. chociaż mam jeszcze trochę różnych peelingów do stóp - może jak je wykończę, to skuszę się i na sól do stóp :D

Allaboutourbeauty pisze...

Jeśli zapach jest minusem to raczej kosmetyk nie przypadłby mi do gustu ;)

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review