czwartek, 22 maja 2014

KONKURS!!!

Autor: Karolina o 20:55
KONKURS dla kreatywnych J!!!

Ogłaszam konkurs, do wygrania zestaw - Razowy Kwas Chlebowy w 3 wariantach smakowych J 


Konkurs trwa do 31 maja do godziny 00.00.

Co zrobić żeby wygrać?



1    1.    Udostępnij post o konkursie na facebooku LINK TU
2.    W komentarzu na blogu napisz wierszyk o Kwasie Chlebowym i/lub zdrowym odżywianiu,
3.     Dodaj się do „obserwatorów” na blogu,
4.      Jeśli prowadzisz bloga dodaj mój blog do Twojej listy blogów


Ogłoszenie wyniku nastąpi najpóźniej 8 czerwca do godziny 00.00.

Nagrodę wysyłam tylko na teren Polski.

Wybieramy najładniejszy wierszyk.


W skład komisji wchodzi: ja i mój małżonek J

3 komentarze:

Renata pisze...

Witam!!!Chętnie biorę udział,bo nie piłam tych napojów:)Wierszyków pisać nie umiem,lecz chętnie spróbuję.Wszystko zrobione,więc biorę się za zadanie:::)))

Jedz świeże owoce,warzywa,
spróbuj Kwas chlebowy,
bądź wesoły i żyj zdrowo,
to Ci będzie odlotowo! :))

Maria Mackiewicz pisze...

OOo sroga komisja! Powodzenia dla innych bo ja za kwasem nie przepadam :((

Ewelina pisze...

Kwasik zamiast piwka, zamiast coli?
Chcesz być zdrowszy, pij do woli!
Witaminek cała szklanka,
ale miła niespodzianka
Z żurawiną lub ze śliwką
będziesz super zgrabną kobitką.

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review