piątek, 25 kwietnia 2014

Vichy PURETÉ THERMALE - Płyn Micelarny 3 w 1

Autor: Karolina o 15:09
Ze strony producenta:

Łączy właściwości mleczka, toniku i płynu do demakijażu oczu. Delikatnie oczyszczona, wrażliwa skóra jest idealnie czysta bez dyskomfortu lub uczucia ściągnięcia.

Dokładnie usuwa wszelkie ślady makijażu zarówno z twarzy, jak i oczu, a zarazem tonizuje skórę. 
Rezultat: czysta, świeża i wyraźnie delikatniejsza skóra.

Hypoalergiczny.
Zawiera Wodę Termalną z Vichy.
Testowany na skórze wrażliwej. Produkowany według ścisłych norm przemysłu farmaceutycznego. Skuteczność potwierdzona pod kontrolą dermatologiczną.





Ten płyn micelarny to mój strzał w 10!!! 

1. Oczyszcza,
2. Usuwa makijaż,
3. Łagodzi skórę twarzy.

Płynu używam do usuwania makijażu z czym radzi sobie świetnie. Na co dzień noszę soczewki kontaktowe i z większością mleczek lub płynów miałam problem. Soczewki musiałam na pewno zdjąć, aby usunąć makijaż, ponieważ mleczko dostawało się do oczu, tonik piekł, szczypał. Płyn jest rewelacyjny, nie muszę trzeć oczu, tusz zmywa się delikatnie. Cała twarz jest oczyszczona co daje efekt delikatnego chłodu na twarzy. Nie wysusza skóry. Zapach jest neutralny, prawie w ogóle nie wyczuwalny.

Płyn mam od 2 miesięcy i zużyłam 1/2 buteleczki, więc jest wydajny.  

Cena to ok. 40zł za 200ml, ale często można kupić w SuperPharm za ok. 20zł. Tego płynu raczej nie zamienię na nic innego. 

8 komentarze:

Renata pisze...

Nie miałam tego płynu,obecnie używam z Biodermy Sensibio H2O(jak dla mnie idealny).
Dziękuje za zaproszenie i również obserwuję:))

Karolina pisze...

Dziękuję również :)

Turkusoowa pisze...

za 20 zł bym kupiła,więc muszę poczekać na jakąś promocję :)

Karolina pisze...

Ja mam bardzo często w kuponach, ale nie wiem czy to co jest w kuponach jest uzależnione od tego co się kupuje, w każdym bądź razie polecam :)

Joanna pisze...

Muszę wypróbować, a za 20 to warto!

Karolina pisze...

:)

Unknown pisze...

Też używam i polecam ;)

Allaboutourbeauty pisze...

Dużo mówi się o Biodermie, tego za dobrze nie znam :) Ale zapiszę go sobie ;)

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review