czwartek, 24 kwietnia 2014

Balsamy Playboy - kampania Streetcom :)

Autor: Karolina o 17:05
Cześć!!!

Odkąd sięgam pamięcią jestem ambasadorką streetcom. Miałam przyjemność testowania już wielu produktów. Streetcom daje nam możliwość testowania nowych lub ulepszonych produktów wielu marek.

Tym razem dostałam się do super kampanii balsamów do ciała Playboy.





W paczce były 2 pełnowartościowe balsamy do ciała VIP oraz Play It Sexy dla mnie, 40 próbek do rozdania dla rodziny, przyjaciół, znajomych... 15 ulotek informujących o linii produktów i przewodnik ambasadorki.




Co mogę o nich powiedzieć - są świetne!!!
Używałam już wielu balsamów do ciała - dla zapachu, dla nawilżenia - ale te przechodzą moje najśmielsze wyobrażenia. Skóra pachnie przez 12 godzin, jest nawilżona, miękka w dotyku.

Play It Sexy
Zmysłowe nawilżenie.
Chcesz się poczuć nieodparcie seksowna?
Spróbuj słodkiego, delikatnego Balsamu,
 który otuli Twoją skórę zmysłowym 
piżmowo-waniliowym zapachem. 
Zmień swoje ciało w uzależniający 
plac zabaw dla jego dłoni.


Play It sexy to mój zdecydowany faworyt. Złapałam się na tym,że po wieczornej kąpieli, kiedy oglądałam z mężem TV siedziałam i wąchałam swoją skórę. Pachniała jak cukiereczek. A zapach utrzymał się do rana, mało tego - pachniała nim pościel :) Dla mnie i męża jest to zdecydowanie nr 1 wśród balsamów.

VIP
Tajemnicze zauroczenie.
Chcesz poczuć się wyjątkowo?
Spróbuj wytwornie pachnącego Balsamu,
który rozświetli Twoją skórę.
Zamień swoją skórę w uwodzicielską broń,
której nie przegapi żaden mężczyzna.


Moje zdanie na temat balsamu VIP - jest świeży, delikatny, ma zmysłowy zapach. Balsam ma delikatne drobinki, które rozświetlają skórę. 

Podsumowując :)

Balsamy są genialne, skóra pachnie niczym jak po użyciu ekskluzywnych perfum, a zapach utrzymuje się przez wiele godzin. Szybko się wchłania, bardzo łatwo i przyjemnie rozprowadza. Ma idealną konsystencję. Skóra na pewno jest nawilżona i wygładzona. I co najważniejsze - przyciąga i uwodzi mężczyzn - sprawdzone na "własnej skórze" :)

13 komentarze:

Unknown pisze...

Ja też startuję z blogiem :) Życzę wytrwałości :) Zapraszam do mnie :) http://ewa-testuje.blogspot.com/

Karolina pisze...

Dziękuję ślicznie :)

Malinkowy Świat pisze...

Kusicie dziewczyny i kusicie, ja nie dostałam się do tej kampanii ale coś czuję ze sama wypróbuję na sobie ich działanie :)
Powodzenia w blogowaniu:)

Karolina pisze...

Szczerze polecam :) Nie sugeruję zapachu, bo wiem, że każdy ma swój gust, ale skóra po nich pachnie przez dłuuugie godziny i jest mięciutka :D

Revelkove Love pisze...

Fajnie - ja tez polecam balsamy. Zapraszam na mojego bloga, gdzie opisuje między innymi moje uczestnictwo w kampanii :)

http://www.rewelka-testuje.blogspot.com/

Karolina pisze...

Już odwiedziłam :) Super kampania nam się trafiła :D

Doll Eyes pisze...

A ja od lat mam konto na streetcom i wypełniam te wszystkie ankiety i jeszcze nie wybrali mnie ani razu do kampanii :(

Karolina pisze...

Ja mam konto chyba z 7 lat. Kampanii do tej pory było mnóstwo. Może to troszkę szczęścia...

Unknown pisze...

mnie rowniez przypadl play it sexy do gustu:) Obserwuje:)

Karolina pisze...

Dziękuję :) A zapach jest naprawdę słodziutki :D

Unknown pisze...

A mi bardziej pod pasował VIP :) widać, każdy ma inny gust

Unknown pisze...

nigdy nie miałam żadnego w tych balsamów, przy jakiejś okazji przyjrzę im się bliżej :)

Karolina pisze...

Polecam :)

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review