piątek, 25 kwietnia 2014

Orofluido - Eliksir piękna dla wszystkich rodzajów włosów.

Autor: Karolina o 12:44
Dziś jestem po zmianie opatrunku po drobnym zabiegu chirurgicznym, więc odpoczywam i urlopuję się w domu. W związku z tym,że mam troszkę więcej czasu pokażę wam kilka produktów których używam.

Jednak dziś zdjęcia będą zapożyczone z internetu, ponieważ za każdym razem kiedy podpinam aparat kabelkiem do komputera on się resetuje, więc muszę poczekać na męża, który coś temu zaradzi...




OROFLUIDO

ze strony producenta:

Eliksir piękna dla wszystkich rodzajów włosów.
Receptura Orofluido Revlon Professional została zainspirowana kosmetycznymi rytuałami tradycji starożytnej. Orofluido jest pielęgnacją bez spłukiwania dla każdego rodzaju włosów, która zapewnia im niezwykłą jedwabistość, rozświetlenie i połysk. Zawiera trzy naturalne olejki organiczne w subtelnej mieszaninie o przyjemnej, jedwabistej konsystencji szybko wchłanianej i nieobciążającej włosów. Olej argonowy jest bogaty w witaminę E i olejki eteryczne o wysokiej zawartości tłuszczu, w składzie podobny do naszej własnej skóry. Wzmacnia włosy i pozostawia je wyjątkowo rozświetlone i jedwabiste. Olej lniany uszczelnia i wygładza łuskę włosa, ujednolica i kontroluje, wyłapuje światło i odbija je, co nadaje włosom efektowny połysk. Olej z papirusa zawiera kwasy wysokotłuszczowe i tokoferol, które stanowią naturalną ochronę przed wolnymi rodnikami. Nadaje miękkości i objętości, pozostawiając włosy łatwe do układania, gładkie i elastyczne.jedwabisty fluid, przyjemny w dotyku, w kolorze starego złota.
Bursztynowy zapach wraz z nutką wanilii przeniosą Cię w fascynujący świat orientalnych perfum.
Aplikacja - nanieś parę kropel eliksiru na opuszki palców, aplikuj na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Ilość uzależniona od rodzaju włosów, długości i grubości. Stosuj na włosy suche dyscyplinując je i nadając trwałego blasku: jego jedwabista konsystencja jest natychmiast wchłaniana i nie obciąża ani nie zostawia żadnych osadów we włosach. Nie spłukuj.


Aplikacja na włosy wilgotne:
- Ułatwia rozczesywanie.
- Pozostawia włosy rozświetlone, jedwabiste i łatwe do czesania.
- Nadaje włosom objętości i ruchu.
- Wzbogaca blask włosów.

Aplikacja na włosy suche:
- Nadaje trwały połysk.
- Zapobiega plątaniu się włosów i ułatwia rozczesywanie.
- Sprawia, że włosy stają się miękkie, zdyscyplinowane i elastyczne.


To już moja druga buteleczka tego olejku. Jest on niezwykle wydajny. Wystarczy dosłownie parę kropelek rozetrzeć na dłoniach. Ja używam go do mokrych i suchych włosów. Przed suszeniem wcieram kilka kropli co zdecydowanie ułatwia rozczesywanie. Włosy są po nim lejące i niesamowicie miękkie. Na wysuszone włosy nakładam jeszcze kilka kropli po czym są pięknie lśniące.  Na pewno nie obciąża włosów, mam wrażenie,że po olejku są bardzo lekkie. Zapach wanilii jest dość długo wyczuwalny.  Ten zapach mi bardzo odpowiada, jednak jedna z moich psiapsiółek powiedziała,że pachnie jej jak aromat do ciasta :) Wadą może być cena - jest to ok  75zł (za 100ml), na Allegro ok 60zł - jednak jak wspominałam jest na prawdę BARDZO wydajny. Może starczyć na rok :) Ja olejku szukam w hurtowniach fryzjerskich, w drogeriach nigdy się z nim nie spotkałam. Pierwszą buteleczkę kupiłam na Allegro, jednak olejek dość szybko zrobił się dziwnie gęsty i stracił zapach (trafiłam na jakiś bubel :( )
Podsumowując:  z Orofluido jestem bardzo zadowolona, więc na pewno nie będzie to moja ostatnia buteleczka. Włosy są lekkie, miękkie, błyszczące i wyglądają zdrowo. POLECAM :)

4 komentarze:

Revelkove Love pisze...

Cena troszkę mnie odstrasza, ale skoro jest wydajny i dobrze się sprawdza, to może w przyszłości jak wykończę moje kosmetyki do włosów (obecnie używam Green Pharmacy) się skuszę, bo wiadomo raz na jakiś czas warto zmieniać kosmetyki :)

________________________________
www.rewelka-testuje.blogspot.com

Karolina pisze...

Możesz spróbować, są też 5 ml próbeczki (za ok 6-8zł). Ja taką dostałam pierwszy raz od swojej fryzjerki i się zakochalam <3

Allaboutourbeauty pisze...

Na suche włosy trochę obawiałabym się go aplikować. Ciekawy produkt :)

Essenza pisze...

Beauty Elixir z Orofluido to zdecydowanie moja ulubiona odżywka do pielęgnacji włosów. Nie obciąża włosów pomimo, że nie wymaga spłukiwania i nadaje im nowej, lepszej jakości. Przenosi na wyższy poziom pielęgnacji. :) Zdecydowanie wart polecenia.

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review