czwartek, 14 kwietnia 2016

VIVO - e-palenie

Autor: Karolina o 14:39
Dzięki uprzejmości Streetcom i VIVO znów mam okazję sprawdzić
nowy produkt.

Tym razem jest to e-papieros i 18 aromatycznych
e-liquidów w różnych wariantach smakowych i o różnej mocy. 

Paczka ambasadora wygląda tak : 



a w niej znalazł się:

e-papieros VIVO Dual Core
18 e-liqudów VIVO Premium
 w 3 zakresach mocy (0mg, 6mg, 12mg)
 i 6 smakach (double mint, ice menthol, watermelon, usa mix, apple, strawberry)
oraz zestaw aksesoriów - grzałka, ładowarka i smycz.

Te e-liquidy są moimi ulubionymi:


Lodowa mięta 
Truskawka
Jabłuszko 
Arbuz

W każdym z tych liquidów smak jest wyraźnie wyczuwany, zapach dymu nie przeszkadza osobą, które nie palą i przebywają w tym samym pomieszczeniu. Mało tego, w pomieszczeniu później pachnie, jak po użyciu świeczki zapachowej lub delikatnego kadzidełka. Pachnie owocowo ;) Fajne są też wariacje smakowe. Mi do gustu przypadło połączenie truskawki i ice menthol. 

Zupełnie nie dla mnie jest jednak smak USA MIX - pachnie tytoniem, ale mojemu mężowi smakuje najbardziej, równie dobrze jak Double Mint, który dla mnie jest za mocny. 

Wszystkie liquidy są bardzo gęste i wydajne.

E-palenie jest na pewno zdrowsze niż tradycyjne palenie. W e-dymie nie występują substancje smoliste ani trujący dym tytoniowy. 

Liquidów VIVO jest cała gama. 30 najczęściej wybieranych smaków. Z całej gamy dostępnych smaków ciekawi mnie najbardziej pomarańcz, wanilia i banan.

Razem z moją drugą połówką na pewno będziemy próbować jeszcze innych smaków.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review