wtorek, 7 lipca 2015

Ketchup z Międzychodu kolejna kampania streetcom

Autor: Karolina o 18:57
I znów się udało...  ;)
Na tą kampanię czekałam, bo ketchup uwielbiam.
Nie spodziewałam się nic ekstra, ale zostałam bardzo miło zaskoczona.
Nie piszę tu o zawartości paczki, bo jest naprawdę imponująca,
a o smaku, który jest - szczerze powalający :)




Streetcom i Międzychód przysłali paczuszkę w której znalazłam 
16 słoiczków tych pyszności, po 8 słoiczków ketchupu łagodnego i 8 pikantnego.

Kochani,a co jest również ważne - jest to polski produkt z polskich pomidorków.
Więc wspierajmy polską gospodarkę :)

Moim faworytem jest ketchup łagodny, choć pikantnym nie pogardzę.
Ma pyszny smak domowego ketchupu, jest to najlepszy ketchup jaki do tej pory miałam okazję próbować.

Jest zdrowy. Nie ma konserwantów, barwników, aromatów i wzmacniaczy smaku.

Dziś dodałam pół słoiczka do leczo (było pyszne), więc nie nadaje się tylko na kanapki czy do kiełbaski.

#kultowysmak, #smakdziecinstwa, #TwojMiedzychod, #niemajakdawniej, #ILoveKetchupMiedzychod

1 komentarze:

Unknown pisze...

Gratuluję udziału w kampanii :) Mojej mamie również sięudało, więc razem testujemy. Zapraszam do nas :)

http://test-it.blog.pl/2015/07/15/ketchupy-miedzychod-czyli-powrot-w-dobrym-stylu/

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review