czwartek, 16 kwietnia 2015

10 cm szczęścia :)

Autor: Karolina o 22:21
Jakby to powiedziała Ana: "moja wewnętrzna bogini fika koziołki"
Moje 10 cm szczęścia... mało brakuje, abym chodziła z nimi do łóżka ;)
Ale... kochane to nie to o czym myślicie :P

Dziewczyny, nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa :)
Jak to nie wiele kobiecie trzeba, aby nabrała nowej energii :D

Buty..., która z nas ich nie kocha?




Mój kochany mąż wysłał mnie do fryzjera, ale my babeczki chyba tak mamy... Stwierdziłam,że fryzjer może poczekać, ale nie te śliczne szpileczki, które zobaczyłam przeglądając fb w pracy :)
To była miłość od pierwszego wejrzenia :D

Wierzcie mi lub nie, ale mało brakuje, żebym w nich spała :)

Co myślicie?


Są meeega wygodne, śliczne i już... moje :)
Kiedy powiedziałam mężowi,że teraz potrzebuję torebki to stwierdził "chciałeś Panią to rób na nią" :)

Macie jakieś pomysły co by do nich pasowało?



Buty: Mohito 149zł

1 komentarze:

Renata pisze...

mega śliczne :)

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review