piątek, 13 czerwca 2014

Płatki i owsianki Hello Day - kampania Rekomenduj.to

Autor: Karolina o 22:33
Tak nie mogłam się doczekać tej paczki i już ją mam :) 
Tym razem jestem ambasadorką kampanii Hello Day. Są to płatki i owsianki w czterech wariantach smakowych.





Paczuszka była duża, nawet się tego nie spodziewałam.
A co w niej znalazłam?

Dla mnie:
4 rodzaje płatków
4 rodzaje owsianek
Przewodnik ambasadorki

Dla znajomych:
20 rodzai płatków
20 rodzai owsianek
20 ulotek



Oto warianty smaków płatków i owsianek Hello Day:



FIT
Wspomaga zdrowe trawienie

Zawiera delikatny, rozpuszczalny błonnik pszenny oraz błonnik żytni, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit.
MLEKO, RODZYNKA, JABŁKO





FOCUS
Wspomaga pamięć i koncentrację.

Magnez i witamina B6 pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych.
MLEKO, TRUSKAWKA.




GLAMOUR
Wspomaga piękno i urodę.

Selen pomaga zachować zdrowe włosy i paznokcie. Witamina C pomaga w produkcji kolagenu, a witamina E pomaga w ochronie komórek przed starzeniem.
MLEKO, MALINA, KIWI.





ENERGY
Wspomaga uwalnianie energii.

Witamina C zwiększa przyswajanie żelaza, które pomaga w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie i w uwalnianiu energii z pożywienia.
MLEKO, BANAN, GUARANA.





Dziś testowałam płatki ENERGY.
Są na prawdę pyszne, chrupiące i czuć owoce. Banan smakuje jak banan,a nie jak suszone "coś". Płatki robi się expresowo, wystarczy zalać je wodą i gotowe :) Nie trzeba dodawać cukru, a woda może być nawet zimna. Opakowanie jest poręczne, można je schować do torebki i już mamy pyszne, sycące śniadanko np.w pracy i nie trzeba się martwić o mleko











4 komentarze:

jolkag78 pisze...

sama uwielbiam płatki , ostatnio zajadam się ciemnymi na przemian z owsianką;)

Unknown pisze...

Gratuluje kampanii, ja mialam nadzieje ze tez bede testowac płatki, niestety nie tym razem

Cieszę się, że Ci smakuja, milego dalszego, testowania ;)

Unknown pisze...

Smacznego i na zdrówko ;) uwielbiam płatki, przeróżne smaki :D dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam cieplutko :*

Unknown pisze...

uwielbiam owsianki.smaka mi narobilas:)obserwuje:)

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Karolinka recenzuje, testuje, smakuje i swoją urodę pielęgnuje :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review